שאלות ותשובות
מהי תדירות ההזמנות מהחקלאים? יש ימים קבועים לביצוע ההזמנה?
אנחנו סוגרים עם החקלאים את הכמויות הדרושות להזמנה השבועית בימי שלישי בצהריים. יש פירות שאנחנו קונים מדי שבוע, ויש כאלו שבתדירות של פעם בחודשיים או אפילו פעם בשנה. תלוי בפרי ובעונתו. אנחנו אוספים את הסחורות מהחקלאים ביום ד, וזהו גם היום בו נתאם איתכם את איסוף ההזמנות.
במידה ותרצו להצטרף להזמנה מסוימת, נא הזינו הזמנתכם לפחות יום-יומיים בטרם הגעת התוצרת. כך נוכל להתארגן מראש על הכמות המוזמנת, ונוכל לכלול אתכם בהזמנה הקרובה. אנו מזמינים לפי כמויות שמוזמנות מראש, ללא עודפים. תוכלו לוודא שתישאר עבורכם סחורה רק אם תדאגו להזין את ההזמנה מבעוד מועד.
איך ניתן לשלם על ההזמנה?
התשלום במזומן, או בהעברה בנקאית או דרך אפליקציית ביט או פפר פאי.
האם אתם מבצעים משלוחים לכל הארץ?
כרגע יש משלוחים לאיזורים שבין זכרון יעקוב ועד איזור קרית אונו. פריטים פחות רגישים כמו תמרים, אגוזים, מוצרים נגד קרינה, ומוצרי גלייד - ניתן להזמין עם משלוח שמגיע לכל קצוות הארץ, לא כולל אילת.
האם הסחורה כשרה?
כל הסחורה הנמכרת בטבע בעיר הינה סחורה כשרה, אך לא בכל המוצרים מתבצע מעשר. במידה וכן מתבצע מעשר נציין זאת במפורש בדף המוצר עצמו. במידה ולא, תוכלו כמובן לבצע את המעשר בעצמכם, מן הסחורה שתקבלו. נוכל לספק את אישורי הכשרות השונים לכל המעוניין.
האם המזון אורגני?
העסק של טבע בעיר הוקם על מנת להנגיש מזון אורגני לציבור הרחב. אנו משתדלים כי כל המזון שאנו מוכרים יהיה מזון אורגני, אך במקרים מסוימים – כמו פירות טרופיים נדירים – לא קיימת בנמצא סחורה זו. גם במקרים בהם אין הסחורה אורגנית, מדובר לרוב בסחורה שלא נעשה בה ריסוס מלאכותי, ומדובר בכל המקרים במזון באיכות הגבוהה ביותר. אנו מציינים באתר מה היא הסחורה האורגנית ומה היא הסחורה הלא אורגנית. נוכל לספק אישורים אורגניים לכל המעוניין.
האם יש מחיר מוזל ברכישה בכמות גדולה יותר?
אנו בטבע בעיר רוצים לבוא לקראתכם הן מבחינת חווית השימוש באתר, הן מבחינת שירות השליחויות המוצע והן מבחינת המחירים. כל המחירים שאני מציעים משתלמים מאוד, ונמוכים בהרבה מן המחירים בשוק למזון אורגני. הפירות האורגניים שאנו מוכרים מתעלים באיכותם על כל פרי אורגני אחר, וכל הממרחים, האגוזים והתוספים השונים שאנו מציעים הם מהאיכות והסוגים הטובים ביותר בשוק. תוכלו לרכוש באתר בצורה משתלמת אף יותר אם תזמינו בהתאם למדרגות המחיר על כמויות. בכל עמוד מוצר מצוינות מדרגות המחיר ומופיעות האופציות לרכישה במחיר מוזל. אחרי הכל, אנו רוצים שתאכלו פירות אורגניים איכותיים ככל שתוכלו, ופועלים למען הנגשת אופציה זו בקרב הציבור הרחב.
כיצד אדע אם המוצר זמין במלאי?
ניתן לראות בקלות אם המוצר זמין במלאי או לא. מוצר אשר אינו במלאי יצויין כך בקטלוג המוצרים (בדגש אדום). אם יש לכם בקשות מיוחדות לגבי מוצרים שאינם במלאי או מוצרים שתרצו שנוסיף לקטלוג - אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן.
מה היתרונות של שמירת אגוזים בקירור?
האגוזים שאנו מוכרים נשמרים אצלנו במקרר. הדבר מאפשר שמירה על טריותם ואיכותם בצורה הטובה ביותר. רבים אינם יודעים, אך אגוזים ושקדים הנחשפים לאוויר ואור השמש ונשמרים בטמפרטורת החדר מתחמצנים ומתעפשים במהירות. זוהי הסיבה שאנו שמים דגש על שיטת האחסון בקירור של אגוזים ושקדים. מוטב לאחסן את השקדים במקרר גם לאחר שרכשתם אותם. שמירה על האגוזים במקפיא תאבד מן הערכים התזונתיים שלהם, אך השמירה במקרר תטיב עימם.
איך ניתן לשמור את הפירות לאחר הרכישה?
מרבית הפירות ניתנים לאחסון מחוץ למקרר, עד להבשלתם המלאה. כאשר הפירות מתרככים קצת ומריחים בשלים, סימן שהגיע הזמן לאכול אותם. לאחר ההבשלה ניתן לשמור את הפירות בקירור, על מנת להאריך את חיי המדף שלהם.
חלק מן הפירות מגיעים בשלים ומוכנים לאכילה - דוגמת הלונגאן והפיג'ויה - ואותם יש לאחסן במקרר. האננסים אינם אוהבים קירור, ועדיף לשמור אותם בטמפרטורת החדר עד לרגע האכילה. ניתן לאכול אותם מיד לאחר הקנייה, כיוון שהם נקטפים בבשלותם.
אנו נוהגים להקפיא רבים מן הפירות שאנו צורכים. הדבר מהווה בסיס מצוין לגלידות ושייקים, וגם מאפשר לנו להנות מפירות שלא בעונתם (אנחנו נהננו ממנגו קפוא אפילו בסוף מאי).